2013. június 20., csütörtök

12. rész

Hát ömm megint későn hozok új részt :s  De úgy vettem észre hogy az előző rész nem tetszett, mert csak 2-3 komit kaptam.. :/ Most éjfél elmúlt és itt ülök a gépem előtt és írom az új rész, amihez lehetőleg egy kicsivel több komit kapok. Nem tudom meddig fogok írni, hátha a kövi rész is meg tudom ma írni, de azt az agyam mondja meg :D na nem is írok többet..A kövi rész 2-3 nap múlva hozom.! :) Jó olvasást!



"Ömm, igen."-a szobámat teljesen Justin-os és One Direction-ös poszterek és képek borították.
"Szeretem Justint és titeket."-mondtam ismét.

"Aww Becca, ez tetszik."-nézelődött Louis.

"Tényleg.?"-kérdeztem meglepetten.

"Igen!"-sétált körbe a szobámban és a képeket nézte.

"Hisz ez csodálatos. Mennyi ideig tartott összegyűjtened ezeket?"-Louis.

"2008 óta a mai napig gyűjtöm. 5 éve."-mondtam.

"Woow"-Louis.

"Hehe, köszönöm."-én.

Bementem a gardróbomba és kivittem egy nagy lila bőröndömet.Elég nagy volt, letettem a földre és kinyitottam.

"Hmm, én nem tudom miket kell bepakolni."-én.

"Nos, nyár van.Rövid nadrág, pólók, néhány pulóver, hosszú nadrág a hidegebb napokra. Fehérnemű, cipő,hajdolgok..Töltő. És egy csinos ruhát, cipővel."-vigyorodott el Lou.

"Rendben, hozom először a ruhákat."-én.

Kiszedtem a gardróbomból egy jó pár ruhát és beleraktam a bőröndbe.

"Umm, Lou?"-szóltam a barátomnak.

"Tessék?"-Louis.

"Tudnál segíteni becsukni a bőröndöm?"-én.

"Persze."-Lou.

Felállt és odajött. Ő lecsukta a tetejét én pedig be cipzároltam. 

"Köszönöm"-én.

Ő csak elmosolyodott és megfogta a derekam majd lágyan megcsókolt. Ajkaink lassan mozogtak.Lassan megmozdította a karját és felemelt, én a lábamat összekulcsoltam a derekánál.Leült az ágyamra, de nem szakítottuk meg a csókot.Lassan haladt a nyakamra. Kicsit kuncogtam mivel nagyon csikis vagyok.Éreztem ahogy mosolyog, majd visszatért a számra.  Kezei tartották a hátam, kezemmel a hajába túrtam. Ledöntöttem az ágyon, de utána ő került felülre. Egyre hevesebben csókolt, nyögések hagyták el a számat.Elkezdte lassan szívni a nyakamat, én megpróbáltam megszólalni de nem tudtam, helyette egy nyögés jött ki.Utána elhúzódtunk egymástól és csak mosolyogtunk.Majd én kerültem felülre és leugrottam róla. A fürdőbe mentem, a tükörhöz siettem. Egy nagy folt volt a bal fülem alatt.

"Lou!"-szóltam neki.

"Tessék?"-jött oda mellém.

"Most hogy fogom ezt elrejteni?"-én.

"Nem muszáj azt elrejtened!-ű" kaján vigyor tűnt fel az arcán.

"Grr.."-megfogtam a púderemet és lekentem. Már csak halványan látszott.

"Látod?"-kérdeztem tőle.

"Már nem"-Louis.

"Jó. Mit gondoltak volna a fiúk ha meglátják.."-én.

"Igaz. menjünk vissza a házunkba."-szólt Lou.

"Oké."-én.

Louis vonszolta a bőröndöm le a lépcsőn de amikor leértünk...............
___________________________________________________________________________
Bocsi hogy ilyen rövid lett de kezdek fáradt lenni így hajnali 1 kor :D

9 megjegyzés:

  1. jó lett , sies mert tök jó:)

    VálaszTörlés
  2. Imádom :) gyorsan hozd a kövit!!!

    VálaszTörlés
  3. Am... nem kötekedésből mondom, de... hogy tudja 5 éve gyűjteni a posztereket, ha csak 3 éves lesz most a banda?:ooo bocsi, de ezt egy kicsit elrontottad :|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a Justinos poszterekre értette.!.. A One Direction-ösöket 2 éve..

      Törlés
  4. Ja úgy más (bocsi és kajak nem kötekedésből írtam) csak én akk a 1D-re is így értem :DD

    VálaszTörlés
  5. Naon tetszik!! Nekem is a lila a kedvenc színem! :-)

    VálaszTörlés
  6. mikor hozol kövit? :| basszus úgy kell könyörögi... pedig nyári szünet van...

    VálaszTörlés