2013. július 1., hétfő

13.rész

Helló belló! :D Meghoztam a 13. részt.. Nagyon mondanivalóm nincsen, remélem kapok pár komit :).. xx


Még gyorsan átöltöztem.Bementem a fürdőbe, becsuktam az ajtót nehogy Louis rám nyisson.Jól is tettem mert ki akarta nyitni csak nem sikerült neki..
Ezt vettem fel: 

Louis vonszolta a bőröndöm le a lépcsőn de amikor leértünk....... Jess Harry ölében ült és csókolóztak.

"Jessica Rose!"-szóltam hangosan.

Gyorsan elhúzódtam egymástól és Jess zavarban volt.

"Borzasztó ha megzavarnak, nem igaz?"-kérdeztem, mivel tegnap ő zavart meg minket.

"Igen"-motyogta és a földet nézte.

"Igen, tudom!"-én.

"Sajnálom!"-pillantott rám Jess.

"Én sajnálom."-mosolyogtam rá. "Összepakoltál már?"-kérdeztem.

"Igen, gyerünk mennyünk!"-Jess

Mindannyian kisétáltunk a lakásból és le a lifttel..Amikor kiléptünk rengeteg rajongó és paparazzi volt alig tudtunk egy lépést is megtenni. Rengeteg kérdést tettek fel de alig hallottam. Valaki meg is "ütött" hogy nézzek rá, de én nem tettem. A kamerák fénye vakította a szemem. Egyszer csak összeestem és a földre rogytam..Kinyitottam a szemem de már a kocsiban voltunk, Harry-vel és Lou-val találtam szembe magam.

"Úristen, Becca jól vagy?"-kérdezték aggodalmasan.

"I-igen, jól vagyok."mondtam.

"Hála az égnek!"-mondták..

Louis átkarolt, a fejem a vállán pihentettem. Harry beindította a kocsit és elindultunk.Egy idő múlva odaértünk a fiúk házához, mindannyian kiszálltunk és a két fiú segített bevinni a bőröndöket. Niall, Liam és Zayn a konyhában voltak. Liam olvasott egy Ben Elton könyvet, Zayn villát keresett, Niall pedig csipszet majszolt és játszott a telefonján..

"Visszajöttünk!"-kiabáltuk. Bementem és Liamhez ugrottam és megöleltem, ő is visszaölelt.

"Szia Li!-"én.

"Heh, helló húgi.Milyen napod volt?"-Liam.

"Csodálatos! A fiúk elvittek reggelizni a London Eye-hoz, mentünk a plázába és a házunkba voltunk összepakolni, hogy utazunk veletek."-meséltem.

"Ez jól hangzik"-Liam.

"Igen, jó volt.Nos én nemsokára jövök, megcsinálom a hajam mert tiszta káosz."-én.
 Zayn gyorsan felugrott és oda szaladt hozzám, majd felhúzott a szobájába..Bementünk, leültetett egy forgó székbe a tükör elé. Volt ott mindenféle haj cucc (hajvasaló,hajsütő, meg krémek stb.. :D) 

"Zayn?"-én.

"Tessék?"-Zayn

"Imádom a szobád!"-nevettem.

"Ohh köszönöm"-nevetett ő is.

"Rendben fordulj meg!"-mondta Zayn. Ezzel hátat fordítottam a tükörnek.

"Akkor Becca, csukd le a szemed, és ne nyisd ki míg készen nem vagyok."-adta ki a parancsot Zayne.

Lecsuktam a szemem, és a a Bradford Bad Boy elkezdte a hajam..............









3 megjegyzés: