2013. június 10., hétfő

11.rész

Nagyon sajnálom hogy ilyen későn hoztam új részt, de nincs rá időm. Már csak pár nap van a suliból és végre nyári szünet, és akkor már hamarabb hozok részeket.. De addig is jó olvasást, ha tetszik komizz :)



Louis visszahúzott az ölébe.Harry ugyanezt tette Jess-el.Hirtelen a két fiú felugrott velünk és elkezdtek futni velünk.

"Louis William Tomlinson! Tegyél le azonnal!"-kiabáltam.

"Ugyan, dehogy teszlek!"-Louis.

"Jaaj"-én.

Mikor odaértünk a kocsihoz, letettek minket és beszálltunk.

"Hova menjünk most lányok?"-kérdezte Louis.

"A bevásárlóközpontba!"-kiabálta Jess.

"Igen, Louis megyünk?"-tapsoltam és ugráltam le fel az ülésen.

"Rendben, a bevásárlóközpontba Harry!"-Louis.

"Várjunk.Először el kell menni a házunkba, haza."-én.

"Miért?-Louis és Harry.

"Mert otthon van a pénzem."-én.

"És nekem is."-Jessel a fiúkra néztünk.

"Nem, nem.Amit szeretnétek mi megvesszük nektek."-Harry.

"Igen, Harry és én. Amit csak akartok."-Louis.

"De nem!"-én.

"De, olyan nincs hogy nem!"-Louis.

"De nem kell ránk költeni."-én.

"De és kész. Hiába nem akarod akkor is."

"Grr, rendben."-én.

Harry kiállt a kocsival a parkolóból és mentünk is az úton.5 perc telt el és már ott is voltunk. Alig volt hely a kocsinak, annyian voltak. Kiszálltunk, és a bejárat felé vettünk az irány.Louis összekulcsolta ujjainkat. Jess és Harold ügyetlenül jöttek a hátunkban.

"Ó, az isten szerelmére fogjátok már meg egymás kezét!"-szólt hátra Louis.Megfordult, odament hozzájuk és összerakta a kezüket.Olyan aranyosak voltak.Harry keze sokkal nagyobb volt mint a Jess-é.

"Na, hagyjátok így. Imádni valók vagytok együtt."-én.
Mindketten elpirultak.

"Ahww Harry"-mondta Lou, majd odajött és átkarolta a derekam mosolyogva.

"Rendben, menjünk be most már."-én.

"Rendben"-Louis.

Bementünk.Ebben még sosem voltam, ez hatalmas volt. Sok időnk volt, de Jessel gyorsan a cipőkhöz szaladtunk.Megláttam egy szuper lila cipőt. A lila a kedvenc színem.Megfordultam hogy megmutassam Jessnek de valaki megfogott.

"Lou!Megijesztettél!"-mondtam ijedten.

"Aww, sajnálom."-mondta aranyosan.Odahajolt és egy pici csókot nyomott az ajkamra.Mikor elhúzódtunk pár ember fényképezett kintről.

"Ó, istenem."-én.

"Hát, Becca úgy néz ki ma este mi velünk lesz tele a net."-Louis.

"Haha, azt hiszem."-én.

"Szóval, akarod ezeket a cipőket?"-Louis.

"Igen, de nem akarom hogy te vedd meg, rosszul érezném magam."-én.

"Becca, mondtam neked hogy veszek amit akarsz, és nem érdekel mit mondasz."-Louis.

"Nem!"-én.

"Jess, milyen méretű cipőt hord Becca?"-Louis.

"Nyolcas."-Jess.

"Nem. Jess miért mondtad meg?!"-szóltam rá.

Louis elvett egy párat majd odament a hölgyhöz. Valamit beszéltem majd Louis elment és visszatért 4 dobozzal. Odaadta a  hitel kártyáját, megvárta míg visszaadják és odajött hozzánk.

"Négy doboz?"-én.

"Aha vettem magunknak két egyforma cipőt."-Louis.

"Aww, Lou!"-adtam neki egy nagy ölelést és megpusziltam az arcát.

Átmentünk egy Jack Wills boltba. Lou-val vettünk 1-1 pólót. Harryék pedig két nadrágot, 1 kapucnis felsöt és két pólót.Ezután még mentünk egyéb üzletekbe. Már négy óra volt és elég fáradtak voltunk.A kocsihoz mentünk és beszálltunk. Én a fejem Louis vállára tettem és ásítottam. Letette a karját körém és a fejét az én fejemre.

"Szerelmes madarak!"-tapsolt Harry és Jess.

Harry beinditotta a motort és elindultunk. Louis mondta hogy hova menjen, de már nem hallotam mert mély álomba szenderültem.Amikor felkeltem a kanapén voltam a Jessel közös lakásunkban. Louis ott ült, a fejem az ölében volt.

"Hogy hogy itt vagyunk?"-én.

"Azért jöttünk, mert össze kell csomagolnotok Írországba."Louis.

"Ja oké akkor megyek a szobámba csomagolni addig várj itt."-én.

"Én nem mehetek?"-Louis.

"Umm, uhh.."-én.

Felszaladtam a szobámba, de Louis jött utánam. Bezártam az ajtót de kinyitotta.

"Waoh.Ez mind a tied?"-Louis


































3 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!!:)) siess a kövivel!!<33

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett *-* imádtam <3 kövit gyorsan

    VálaszTörlés
  3. ember... már megint nem hozol részt... ez így nem jó, mert amúgy nagyon jó a blog :||

    VálaszTörlés