2013. május 31., péntek

10.rész

Íme a 10.rész.. Tegnap előtt a kompetenciába volt Louis, Simon és 69 *o*  Remélem mindenkinek jól sikerült! :)  Szeretnétek hogy a kövi rész perverz legyen vagy inkább még ne? :D Irjátok meg komiba! Nem is írok többet, jó olvasást! :) ♥.


"Hatalmas ez a palacsinta!"-én.

"Haha azt hiszem ez akkora mint a fejed Becca"-kötekedett Harry.

Mindannyian nevettünk rajta.Elkezdtünk enni.Közben beszélgettünk minden féléről. Mikor végeztünk felálltuk, Harry és Louis csak nézett minket.

"Öhmm, fiúk?"-én.

"Tessék?"-kérdezte egyszerre Harry és Louis.

"Tudnátok nekem és Jess-nek adni pár percet hogy beszéljünk?"-én.

"Persze."-átmentek a másik oldalra és leültek.Mi is leültünk Jessel ahol voltunk, és elkezdtem neki mesélni.

"Szóval az úgy volt hogy felrohantam Louis szobájába mert tudod hogy nem szeretem ha észreveszik hogy elpirulok.Aztán bejött Louis és elkezdtünk nevetni.Elkezdtünk csókolózni és Lou ki akarta kapcsolni a melltartóm, majd benyitottál."-meséltem.

"Ennyi? Én azt hittem lefeküdtetek?! De végre még van eszed."-Jess.

"Nyugi már nem történt semmi."-én.

"Oké, rendben.Hiszek neked."-Jess.

Megöleltük egymást és odamentünk a fiúkhoz. Jess Harry mellé és meg Louis ölébe ültem.Louis a fülemhez hajolt és halkan suttogott:

"Nem mehetnénk mi ketten el?"-kérdezte.Megráztam a fejem hogy nem..

"Játszunk felelsz vagy merszt?"-Louis.

Mindhárman igen mondtunk.

"Ki akar először kérdezni?"-Louis.

"Én!"-emelte fel Jess a kezét.

"Rendben, kérdezz."-Louis

"Louis!Felelsz vagy mersz?"-Jess.

"Merek!"-Louis.

"Oké, akkor ömmm... Nyald meg Becca arcát!"-Jess.

"Áh Jess, a húgod vagyok hogy me...."-mondtam volna de Louis megnyalta az arcom..

"Ewww!Harry, Jess segítség!"-kiabáltam.

Ők csak nevettek.Megfordultam és Louis egy puszit nyomott a számra, majd hátradőlt..

"Oké,most én jövök"-vigyorodott el Louis.

"Harry, felelsz vagy mersz?"-Louis.

"Merek"-Harry.

"Oké akkor öööö.. csókold meg Jess-t."-Louis

Jess szemei elkerekedtek. Harry csak mosolygott és a kezébe vette Jess arcát és megcsókolta. Ezen Jess mosolygott.

"Akkor most én kérdezlek Becca"-Harry.

"Felelek!"-én.

"Igaz hogy ma majdnem elkezdtétek azt a dolgot Loui-val?"-Harry.

Én Louis-ra néztem és ő bólogatott de én nem akartam még..

"Nem."-válaszoltam.

"Ohh"-Harry.

"Rendben én jövök.Jess, felesz vagy mersz?

"Inkább felelek"-Jess.

"Gyáva nyúl vagy, nem mersz merni.."-cukkoltuk Harryvel.

"Na jó, akkor merek!-Jess.

"Öhmm.....Puszild meg Harry 4 mellbimbóját..(XD)"-én.

"Ááá, soha."-tiltakozott Jess.

"Muszáj!Harry inget fel!"-én.

Harry felhúzta az ingét és Jess nevetett.

"Valóban 4 van"-Jess..

"Héé"-Harry

"Haha"-Jess.

"Csináld már!"-szóltam rá viccesen..

Jess lassan megcsinálta. Én csak nevettem.

"Uhh.."-Harry.

7 megjegyzés:

  1. Szerintem már jöhetne perverzebb rész is :$

    VálaszTörlés
  2. XDDDD ez de jó! :D siess a kövivel! :) <3

    VálaszTörlés
  3. áááh nagyon jó lett <3 olyan jót röhögtem :D Istenem *_* szerintem is jöhetne perverzebb rész ;) :$ Kövit gyorsan :)

    VálaszTörlés
  4. Jó ez, jó ez! :D Hamar a kövit ;) Jaa és NAGYON PERVERZ legyen a kövi :PP

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Csak holnap, vagy hétvégén tudok mert tanulnom kell :/ :)

      Törlés
  6. Pls csinálj már! Olyan rohadt jó blog lenne, csak nem jönnek a részek... :|

    VálaszTörlés