2013. május 27., hétfő

9.rész

Itt a 9.rész. Bocsi hogy eddig nem hoztam de nem volt időm.. Ne haragudjatok hogy ilyen rövid lett de alig van időm,mert tanulnom kell még.. de már holnap lesz..A kövi részt 1-2 komi után hozom.. :) Remélem tetszik! ♥.



"Ó, akkor rendben"-Louis.

"Nos, mi Jess-el elmegyünk enni.."-én.

"Ó, mi is mehetünk?!"-ugrált Louis és Harry fel-alá.

"De nincs nálunk elég pénz, és amúgy is kettesben akarok beszélni Jessel."-mondtam.

"Nem baj az, had menjenek! Egyébként Niall, Zayn és én elmegyünk gyúrni!"-mondta  vigyorogva Liam.

Szúrós szemmel néztem rá, és jeleztem hogy ezért még kapni fog.Ő feltette a kezét védelmezően.Én csak kuncogtam rajta.

"Rendben."-adtam be a derekamat.

"Woohoo! Wooo!"-ujjongott a Larry páros. Elindultunk ki négyen. Jess és Harry mentek a kocsihoz de én megálltam.

"Mindjárt jövök, bent hagytam a pénztárcámat."-vissza akartam indulni de Louis megfogta a csuklómat és vissza húzott.A kezét a derekamra tette.

"Nem te döntesz.Én fizetem a reggelit és bármi mást amit ma csinálsz."-mondta mosolyogva.

"Grr"-én.

"Kaphatok egy csókot megint?"-Louis.

"Most nem mert Jess-ék már a kocsiban várnak. Megindultunk az autó felé.Harry ült a vezető ülésnél, Jess pedig mellette. Mi hátul beszálltunk Loui-val. 

"Indulhatunk?"-Harry.

"Persze"-mondtuk egyszerre.Elindultunk.

"Szóval hol fogunk reggelizni?"-kérdeztem.

"Van egy nagyon jó hely, szólok Jason-nak hogy foglaljon le 4 helyet.Kibéreltem."-Harry,

Harry felhivta azt hiszem Jason-t és valamit beszéltek gyorsan.Louis rám mosolygott és megfogta a kezem, aztán a fülembe suttogta:

"Szeretnéd hogy befejezzük, amit ma elkezdtünk?"

"Talán"-megcsókoltam és a fejem a vállán pihent.

5 perccel később Louis bekötötte a szemem, ahogy Harry Jess-nek.Mikor odaértünk kinyitották nekünk az ajtót és levették a kötőt.
Kiszálltunk és megöleltem Louis-t. Mikor megláttam ezt a helyet elállt a lélegzetem, annyira gyönyörű volt.

"Te jó ég!Ezt nem kellett volna nekünk, ez egy vagyon lehetett."-én.

"Ez semmiség, megérdemlitek."-Louis.

"Ah..Ez-ez bámulatos"-mondtam csodálkozva..

Megfordultunk és elindultunk az utcán. Viszont egy hölgy megragadta a csuklóm és megállított.Volt két banán a kezében, amiket felém tartott.

"Két banánt, egy euróért?!"-mondta.

Jess és Harry is megálltak. Mi majdnem elestünk a nevetéstől. Mindannyian nemet mondtunk és tovább mentünk.Találkoztunk egy férfival akivel Harry és Louis kezet rázott. Azt hiszem ő volt Jason.

"Nos, akkor ugye négy személyre kértétek, de hol a két másik személy?"-Jason.

Mi Jess-el csak értetlenül néztünk hiszen ott voltunk. Louis és Harry felnevettek.

"Ők itt!"-mutatott ránk Louis.

"Nem!Ők túl szépek hozzátok..!Haha csak vicceltem."-viccelődött Jason.

Tovább indultunk, követtük Jason-t. Megérkeztünk.

"Élvezzétek a kilátást a London Eye-ra.

Odamentünk az asztalunkhoz és leültünk. Én Louis mellé, Jess pedig Harry mellé.Négy tányér volt az asztalon és rajtuk hatalmas palacsinták.Én elkerekedett szemekkel néztem.

"Mi a baj Becca?"-Louis














4 megjegyzés: